Co bude dál s KHS?

Ahoj ^_^
jak jste si mohli všimnout, pokračování Konoha High School už nebylo od 2.dubna. Díky Hyuuga_Cronos už někteří z nás vědí, že pokračování je v nedohlednu.Do komentářů k poslední stránce napsal tohle:
Damleg sdělila, že nemá skoro na nic čas, už dlouho se od ní nic neobjevilo a dlouho asi neobjeví. Psala že se přestěhovala a vyučuje na umělecké škole, dokonce i Manga styl. Také napsala, že by ráda někdy pokračovala, ale neví, jestli bude mít čas. Co se konkrétně KHS týče, tak napsala, že nemá nápady ani čas (to s nápady šlo i vidět), takže tohle měla být poslední stránka.
Ale život je nedopsaná kniha, kdoví co ještě přinese, třeba se někdy další stránka objeví, ikdyž pochybuju, tak či tak bych ji už nečekal. :-(

Tohle jsem nepsala já ale vzala jsem to z blogu http://fighting-dreamer.blog.cz/ odkud jsem to brala KHS je mi to docela líto že to tak skončilo ale je fakt že jednou všechno končí T.T ale jestli se tam objeví stránka ráda to tu dám^^ takže tím oznamuji že se nám Konoha High School skončila takže uzavírám tuhle rubriku a možná ji trochu upravím páč o to nechci přijítx) to je asi vše co jsem o tom chtěla říctx))

Komentáře

Oblíbené příspěvky