*~ Leave me alone [Pein x Konan]~*


Tohle videjko se mi moc líbíx3 víte vlastně jsem se nadnim i zauvožovala jak jsem přišla k Narutovi a dokonce jsem si zpomnělaxD vlastně jednou jsem se opět znuděně potulovala po youtubexDD a najednou mi vyskočil takový týpek s bílýma vláskama a s maskou přez tvář z perverzním výrazemxDD hned mně zaujal a naštěstí na jednom obrázku bylo i jméno a už to jeloxDD vlastně to byl můj oblíbenecx) ale pak jsem překočila k našim Akťákům a tam uviděla dívku s modrýma vláskama a tak nějak jsem se ji chtěla podobat moc se mi to nepovedlo bohužel a pak přišel její parťák se svojí oranžovou kšťicí a tvář plný pearcingůxDD no a bylo mi jasno ty dva jsem si děsně zamilovalax3xD i když vím že jsem tu zrovna nic moc nepřidávala na pár
Pein x Konan ale Peina mám docela dost ráda a Konan takyx) časem tu jistě něco přibude na tento pár^^ no rači končímxD a přeji pěkné koukání^^





Komentáře

Oblíbené příspěvky