12.7. - Bazén je slast x3 xDDD

x))
Salute^^, tak nadpis je pravda xDD jo bazén u sestřénky je nejlepší a dneska byl skvělý x) mám dneska fakt moc dobrou náladu xDD zrovna jsem se před chvilkou vrátila x) ani nevím o čem mám psát ale sestřénka mi řekla že bych tu konečně mněla něco dát páč její notebook je pomalý a když najíždí na moji stránku je zklamání když tu nic není xDD jinak dneska mně vážně dostal jeden seriál jménem "Tudorovci" nevím jestli ho znáte a kteří jo tak víte o čem je xDDD a kteří ne tak klidně se mrkněte ~►Tu◄~ tenhle link jsem dostala od sestřénky x) ale varování dávejte si bacha ať vám za zády netrčí vaši rodiče co by viděly je myslím na ty dvě minuty možná porazilo xDD jak to tak vypadá užívám si prázky plnými doušky x)xD  a budu až do konce xDD zítra možná něco přidám můžu jen prozradit že to budou fotky x)) xD jinak dokončím ACI rozcestník a pustím se do ACII ale musím pozhánět informace a můj ACII se mírně seká no uvidím x) tak to je asi vše tak sayonara ^^








Moc pěkný Trance - Primary Desease x))



vaše Konan-chan a Ezy ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky