19.7. - Chjo nic se mi nechce dělat ^^

x)
Sate^^, no nadpis je pravdivý nic se mi nechce dělat xDD a komu by chtělo vlastně jsem začtená do knížky "Šifra Mistra Leonarda" a zaujatá tím a k tomu se mi vrátil "Vampyrismus" xDD a tak jsem dnes zase mrkla na Hellsing a připomněla si jak Alucard dělá sračky z Upírů a Ghůlú xDD a užívám si prázky tím že se povaluju z bráchou doma a nebo v aqvaparku xDD jo a chci se omluvit že jsem tu nestrčila ty fota ale prozatím jsem se k tomu nedonutila xDD a na informace ACI a ACII si bude te muset počkat páč se mi seká ACII a musím počkat až mi to spraví strejda x)) jinak jsem začala psát nějakou povídku tedy povídku vypadá to tak trochu na deník a bude možná z prostředí Hellsing ano moje závislost na psychouše Alucarda se zas vrátila a možná u toho i vydržím a to jen možná páč ani nevím jestli to tu dám páč tam píšu šílenosti xDD jinak jsem docela ráda že je u nás chladněji dneska skoro celý den pršelo a tak jsem mněla klid od otravného slunka xDD už ani nevím co psát xD asi jdu psát tu povídku potřebuju se vypsat xDD takže zatím sayonara ^^

No jo psychouš Alucard xDD



vaše Konan-chan a psychouš Alucard xDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky