28.7. - Dožila jsem se 16 - Happy Birthday xDD

x)
Sate^^, tak čím začít xD no nadpis pravda ano dnes je mi 16 let xD no nevím cítím se stejně i když starší ani nevím co psát jen jsem ráda že jsem se toho dožila páč mi FB kecl že umřu 22.7. prý mně píchne komár HIV pozitivní no dobrě xDD teda ne že bych tomu věřila ale je to humus xDD moje rodina na oslavy moc není tak mi poblahopřála už v úterý večer x) víte mám strašnou radost asi vám zhrnu z čeho strejda mi včera večer dal do kompu Prince of Persia The Forggoten Sands takže na blog prdím uplně xDD promiňte ale nebojte něco tu dám x)) a pak nám dnes můj taťka donesl naše nové kotě Garfielda no je to děsně hyperaktivní drobek xDD a taky tu dám jeho fotky je moc pěkný x3 xD a mám radost ještě z pár věcí moje sestřénka byla v Benátkách ale jen na jeden den (nevím přesně xD) totiž oni jely do Itálie tak mi z Benátek dovezla krásnou masku taky ji vám vyfotím je moc pěkná x)) z Venice (město Itálie) pytlík xD a k tomu mi dala pár mušlí a písek tak si z toho udělám malou dekoraci do pokoje xD taky vyfotím jak to bude vypadat x)) jinak co říct u nás teď poslední dobou poprchává a taky zchladlo tak se aspoň nepotím xDD z příběhem jsem teď vůbec nehla páč mám v myšlenkách jen to "Princátko" xDD no Vini ví xDD, no zajmalo by mně co teď o prázkách kutíte vy? xDD a už asi končím tak sayonara ^^


Ten song: Trance - Happy BithtDay je docela šílený jako moje nálada xDDD



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky