10.8. - Další zápis z dovolené xD

x)
3. Den 10.8. - Výlet do Velkých Karlovic

Dnešní den byl super vztávaly jsme na 7:30h. a na snídani jsme šly na 8:00h.
Snídaně byla dobrá a po snídani jsme šly do pokoje kde jsme se nachystaly na 10:00h. a pak jsme šly na autobus páč jsme sebou braly i dědu a ten má bohužel špatné dychání tak jsme s nim musely jít pomalu na autobus který jel v 10:33h. ve Velkých Karlovicích jsme byly v muzeu už po druhé a pak jsme šly do kostela kde nás ještě k tomu donutila babička se pomodlit a křižovat xDD pak tam přilezli nějáci skautíci a tak babka nás tahla opět do kostela kde speciálně otevřeli kostel pro skautíky xDD a nějaká baba začala blábolit o tom kostelíku xDD no z výkladu si pamatuju jen to že jeden kříž je z 18 století xDD, čas utekl rychle a tak jsme šly opět na autobus kde jsme se stavily do obchodu z potravinama a tam jsme na nakupily tunu sladkostí xDD pak jsme šly opět zpět na zastávku a tam jsme čekali na bus a když přijel odjeli jsme zpět na Soláň a tam nás opět babka donutila secpat oběd mimochodem byl dobrej studenej xDD , a pak přišel psycho zážitek vlastně jsem se dumluvila se sestřénkou zajít na dezert a co nás tam nepotkalo náš milý děda seděl zrovna venku na terase a cpal do sebe polívčičku chtěli jsme si najít stůl aby jsme mohly pokecat ale dědeček řval přez celou terasu ať si sedneme k němu že nám to zatáhne nu co se dalo dělat ještě povídal že jestli nám to nezaplatí tak mu zkazíme náladu na celý den co jsme nechtěli riskovat xDDD zblajzli jsme tudiž poháry mezitím náš děda vtípkoval s číšnicí že prý lítá jak vlaštovka no smích CHICHICHI xDDD potom jsme konečně zdrhli na bazén tam jsme mimochodem se docela nudily páč tam přišly hyper dvojčata xDD a skákali do vody jak šílení xDD pak jsme zdrhli tudiž zas do pokoje a zůstaly tam do večeře a mně zas bylo šoufl xDD pak jsme šli zas na večeři secpaly ji a šly opět na terasu kde vzadu jsou lehátka dřevěná tak jsme tam trávily xDD já cinkla mamce bylo to nadlouho když skončil hovor odešli jsme na pokoj tam se opět přichystaly do bazénu xDD v bazeně bylo hodně lidí nakonec jsme tam zůstaly skoro do 21:00h. kdy je zavíračka a šly jsme opět zalezli do pokoju sestřénka a já po ní ale přilezli otravní sourozenci a můj milovaný brácha mi zas kecl že když tu nejsem tak je to prostě lepší no hovado xDD ale mněla jsem mírnější depku xD no nějak jsem se moc rozepsala a gratuluju kdo se dočetl až sem x) xD

Pod perexem na vlastní riziko a prosím nenadávejte mi je to zvrhlé téma xDD pro patnáctileté vzstup dovolen a co mně pochopí xDDD


x) xD
Zas mně chytl Snow Villiers prostě včera večer jsme se sestřénkou rozebíraly pervez Snowův sexuální život s jeho snoubenkou nebo spíš už ženou Serah?? že kdo je nahoře a kdo je dole xDDDD velice plodný rozhovor plus poslinatané pyžamo u mně xDDD vlastně jsem zrovna teď vybuchla opět smíchy xDD a válela se na zemi až se mi z toho chtělo chcát xDD no  neumím představit jak to spolu dělají ale jedno vím nikdy to nechci rači vidět xDDD ale vlastně zpomínám si že jsem kecla k tomu ještě že si hraje se svým mesinep přečtěte si to slovo zprava do leva xDD fakt jsem to to slovo nemohla napsat xDD bylo to řečno trochu jiným zvrhlejším způsobem xDDD všichni víte že jsem do něho no víte^^ -rudá uplně- xDD
kdo to četl a má šok jeho problém xDD


Tenhle song Trance - Sextasy se hodí k moji šílené náladě a k zvrhlému zápisku xDDD



vaše Konan-chan a chudák Snow -kouká na něho provinile- xDDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky