11.8. - Další zápis z dovolené xDD

x)
4.den 11.8. - Malá procházka a nasraná babička xDD

Dneska jsme šli opět na snídani na 8:00h. snídaně byla docela v pohodě xD v 9:15h. jsme vyrazily na procházku xD, brácha si vzal blbé gatě a tak s ním babička šla zpět do hotelu xD my tři já,sestřénka a bratránek jsme šli dál a narazily jsme na svah tak jsme tam vyšplhaly i já xDD a tak jsme tam čekali na bráchu a babku xDD, když došli šli jsme dál ale já se stihla pohádat s bráchou a tak nás babka zdupala xDD. Omlouvám se ale dnes mi je blbě tak to zkrátím x( když jsme šli zpět stihla jsem se nachcípat x( a k tomu jsem šla ještě na bazén tímto jsem to posrala uplně x( a na večeři babička se opět nasrala xDD no poděs zdupala nějakou holku u recepce a tak na nás číšnici i číšnice čuměli jako by nás chtěli zabít na poděs xDD jinak opět ujíždím na Snowovi xDD uvidím doma jak to pujde semnou xDD a tak to je asi vše tak sayonara x)

Tenhle song Trance - You se mi moc líbí x))



vaše chcíplá Konan-chan xDD




Komentáře

Oblíbené příspěvky