12.8. - Další zápis z dovolené xDD

x)
5. Den 12.8. - Chcípá na hotelovém pokoji xDD

Sate x), tento den zhrnu tak že jsem celý den proležela na pokoji páč z včerejší rýmy z toho vznikla chvilková horečka a vlezlo mi to na prudušky a v krku mně šimrá takže žeru panadol a Septoford xDD no a už mi začíná hrabat xDD moje sestřénka, bratránek, brácha a babička přes dopoledne šly do lesa na houby a něco nasbíraly xD pak ještě šla sama babička odpoledne do lesa a opět něco nasbírala xDD, jistě si říkáte kdo je to na tom avataru je to ze seriálu Buffy, přemožitelka upírů a je tam Buffy a Spike ano nějak moc jsem si oblíbila upíra Spike je drzej, sprostej a milej? xDD no bůh ví xDD ale dost jsem si ho oblíbila x)) xD dneska ještě dorazily rodiče sestřénky a bratránka a jsou zrovna v bazéně x) tak aspoň si někdo užívá xDD, a já už končím páč nevím co dodat jdu mrkat po youtube na Spike a kouknu se po dílech ať se mám na co koukat xDD tak sayonara x))

Ten song Trance - Magic Touch se mi moc líbí a hodí se k moji náladě xDD



vaše uplně chcíplá Konan-chan xDD


Komentáře

Oblíbené příspěvky