14.8. - Poslední zápisy z dovolené *konečně* xDDD

x)
6. Den 13.8. - Leháro na pokoji a závislost na Spike xDD

Sate^^, tento den zhrnu tak že jsem se válela na pokoji a přes dopoledne jsem se děsně těšila na Buffy, přemožitelku upírů která jede ve 13:00h. taky jsem se ji dočkala a meztím jsem se i sbalila xDD a odpoledne jsem ještě naposledy zašla na bazén ale byla jsem tam i se sestřénkou ale přilezla tam mladá baba z uřvaným děckem a k tomu na nás čuměla jak uchyl no nevydržela jsem to a odešli jsme na pokoji jsme se rozhodli že zajdem na ledovou kávu byla to mnamka x3 xD odpoledne jsem jako vždy očekávala Buffy, přemožitelku upírů která jede 17:40h. nu Spike nezklame děsně jsem se chlamala na celé kolo xDD a večer jsem se já dement čuměla na Lovce Duchů bylo to na COOL no tento díl byl humus jako nemohla jsem usnout a ještě jsem se tulila k sestřénce xDDDD no ani nevím jak jsem usla ale usla jsem xDDD

7. Den 14.8. - Odjezt xDD

Dnešní ráno nás naše babička zbudila vážně brzo a ještě s tím že už jdou na snídani no poděs xDD tak jsem na sebe rychle hodila hadry a vyčistila si zuby a učesala se xDD pak jsem dolezla na snídani jako zombie xDD ze snídaně jsme šli na pokoj a dobalily poslední hovadiny a čekaly na 10:00h. mezitím oni hrály karty a já čuměla do mobilu xDDD když už se blížilo 10:00h. tak jsme vzaly kufry a šli na terasu a čekaly na otce který nás odveze ale zavolal my a prý skončil v koloně a neví kdy přijede tak jsme šli ještě na pohár a pak přijel a my jeli domů no doma jsme šli do restaurace na oběd mamka mněla narozky xDD a tak jsem se tam nacpala ale štvalo mně že mi bylo šoufl no budu ležet xDD a ještě k tomu budu mít na hoře komp z netem xDD no to jediná dobrá zpráva páč mně zrovna teď vyhazujou z kompu tak sayonara ^^

Pěkný song Trance - Tune moc se mi líbí xDD x)



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky