27.8. - To druhé já nechce...

^^
Salute ^^, no já vím dva týdny to tu stojí a nic tu není nového jak já zavidím těm ostatním že aspoň něco přidávají ale já už nevím co, jsem z toho fakt už zoufalá už mi dělá problém napsat i tenhle zatracený článek -_-" , nevím odkud začít ale uvažuju že se tu na to vykašlu prostě s tím jednoduše seknu a budu mít klid nebudu mně to otravovat to je vlastně depresivní moje já a to druhé ve mně řve a nechce opustit tenhle svět a z toho se stává dilema a nevím jak se rozhodnout x( potom na mně padájí nervy z nové školy jdu na střední a dost mně děsí že nezapadnu x( mám strach vlastně i z těch lidí tam jak jsou učitelé tak i kolektiv do kterého pujdu x( takže nemůžu se moc soustředit a nervuje mně to a k tomu mně vůli toho nic nenapadá co bych tu mněla dát vlastně mně už uklidňovala sestřénka která je na gymplu a šla tam dřív pak kámojda co už jde do druháku všechno jim docela jde x) ale mně to nějak moc neuklidňuje T.T , teď se vrátím k tomu mému dilema za nějakou dobu se rozhodnu jak to pujde dál ale možná se teď přikláním k tomu že se tu na to vykašlu a smažu to tu uvažovala jsem že kdybych vytvořila nový blog asi bych v tom nevydržela páč tenhle pro mně znamená takový druhý domov...

Jinak co jsem dělala tyhle dva týdny jezdila s rodičema na výlety to byl ten první a druhý jsem jela ke kámojdě do Ostravy a moc jsem si to u ní užila byl to prostě super den k tomu jsem od ní dostala knížku Assassin's Creed Renesance jsem za ni moc vděčná jinak Peetro doporučuti ji si koupit pod vánoční strom x)) k tomu se mi moc dobře čte a jsem znovu zamilovaná do Ezia ^^ však Viní ví x) jsou tam občas nesrovnalosti ale na druhou stranu to zas vyplňuje takže doporučuju všem x) , tento týden jsem se i konečně sešla i se spolužačkou ze základky a bylo fajn byly jsme u vody xD dokonce jsem byla i u kadeřnice a docela se to povedlo xDD a kocour Garfild je pěkný hajzlík xDD ale je fajn a už zas povyrostl mám i fotky ale uvidím jestli to tu dám...

To je asi vše budu ráda za komentáře i za rady budu vám vážně moc vděčná ^^

Video s Altairem ta hudba se mi vněm moc líbí asi si ji stáhnu x)



vaše Konan-chan


Komentáře

Oblíbené příspěvky