6.8. - Blbé období "Deprese" - a nějaké to info ^^

x)
Sate^^, no ten nadpis je pravda mám blbé období k tomu každou chvilku propadám depce T.T prostě na nic no podepsalo se to vlastně i na blog co se dá dělat no vlastně se chci omluvit všem svým SB že jsem je ani nenaštívila ale nemněla jsem na to potom ta lenost, nová hra Princ of Persia The Forgotten Sands, knížky prostě jsem na všechno se vykašlala a moc mně to mrzí ale už jsem prostě taková prázky jsou od toho aby se relaxovalo a kašlalo na vše xDDD teď momentálně mám takovou mírně dobrou náladu ale pozdě večer to bude zas peklo >.< , jinak jsem si stáhla film Princ z Persie : Písky času (2010) a moc se mi ten film líbí hlavně ten představitel Prince Dastana no dopuručuju mrknout na to x), vlastně včera jsem oběhla všechny SB a některým písla koment ať víte x) .

Teď přejdu k té informaci 8.8. teď v neděli odjíždím na hory s Babičkou,Dědou,sestřénkou,bratránkem,bráchou a já a budeme tam týden takže do 14.8. to je sobota do té doby nic nečekejte xD ale můžu říct že se tam docela těším xDD takže můžete počítat s nějakýma fotkama a taky jsem uvažovala že každý den napíšu menší zápis z mého ubohého života takové malé zápisy a pak to tu dám ať se můžete trochu pobavit xDD ale ještě uvidím no xDD tohle je můj nejspíš poslední článek takže to už i ukončuju xD takže za týden a sayonara ^^

Tenhle Trance - Go on se mi hodně líbí x))



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky