9.8. - První zápisky z dovolené xDD

x)
                               Sate x), tak hned první den moje sestřénka zjistila že ji jede
                          v notebooku net (Wi-fi) tak jsem byla ráda a tak mi ho pučila a já se
                                mohla mrknout na ICQ, Blog a Facebook i když její notebook je
                             pomalý ale jsem ji moc vděčná x)) a tak jsem se rozhodla napsat
                                       malé zápisky jak se mám na horách v Soláni x))

                                  1. Den 8.8. - Bazén smrťák a ve znamení trapasu xDD

                     Začnu tedy ránem vzstala jsem v 7:30h. a posnídala, pak jsem něco
                        dobalovala a pak jsem se rozloučila s mamkou a Garfieldem a
                       v 10:00h. nás taťka nahnal do auta a už jsme zajely pro babičku a pak
                       jsme jely do Soláně cesta hrozně utíkala a mně z těch začátek bylo
                         šoufl a brácha dokonce usnul no poděs ale byla jsem šťastná když
                         jsme tam dojely pak jsme vzaly kufry a baťoh a šlo se vlastně jsme
                       se tam sešly všichni a pak jsme čekaly na pokoje asi 12:15h a tak jsme
                           se vybalili já vlastně pokoj sdílím se sestřénkou po vybalování jsme
                            šly do bazénu byly jsme tam docela dlouho a mně se udělalo znova
                           šoufl a tak jsem po bazéně už jen ležela v posteli a koukala na telku
                              xDD asi do večeře 18:OOh. a bylo mi potom líp xDD véča dobrá xDD
                            až na to že jsem se jako debil zašklebila na číšníká xDD no trapas xD
                                 a pak když jsme došly do pokoje a šli jsme zase do bazénu ale to
                                     jsem nemněla dělat páč mně prohnala večeře takže jsem polovinu
                                 proseděla na hajzlu u z bolestmi břicha xDD a pak hura do pokoje
                                   kde jsem prožila super sprchu a pak hup do pyžama a do postele zas
                                      jsme koukali na telku a na notebook. Noc jsem prožila v hroznem
                                stavu usla jsem až o půlnoci a zbudila jsem se zas ve 4:00h. pak usla
                                      5:00h. a pak noční můra no hruza xDD toť vše z prvního dne xDD

                                      2. Den 9.8. - Den bolavých nohou a další trapas xDD

                          Můj budík na mobilu zazvonil v 7:10h. a hned nato začal zvonit
                        náš telefon na pokoji jak urvaný. Byly jsme trochu v šoku, protože
                      jsme nechápaly kdo by nám mohl volat, jestli recepce nebo tak.
                        Začaly jsem se se sestřenkou dohadovat kdo to vezme. Nakonec to
                          vzala sestřenka a v telefonu se ozvala naše milá babička ( díkybohu).
                         Řekla nám, že jdeme na snídani asi za 10 min. Ale na snídani jsem
                      zažila šílený trapas. Na mojich nových riflích zůstala cenovka se značkou
                           a já se tam promenádovala jako magor. Co k tomu říct, no, číšnice
                       na mě divně čuměla a já jsem si myslela, že mi to konečně pro jednou
                      sluší xDDD a jak jsem se mýlila, zjistila jsem proč na mě tak čuměla až
                     v pokoji, sáhla jsem si na zadek a vytáhla lístky. Čuměla jsem na to jak opičák
                                                            co uviděl poprvé banán xDDD
                            Tak naše babička hodná naplánovala trasu dlouhou asi 12,5Km ale
                              všechno jsme to neušli ale pěkně nás boleli nohy aspoň jsem si
                             mysela že mi ze šlapek upadalo maso xDD což byla bolest xDD asi
                             na jedne třetině babička hodila placáka do bahna po zadech sklouzla
                            níž xDD všichn  jsme se vyděsily páč i vykřikla a myslely jsme si že si
                                něco zlomila ale naštěstí si nic nezlomila babička je immunní xDD
                           A pak jsme dlouho šli a šli a šli a šli xDDD k tomu jsem se dozvěděla, že
                              můj brácha chce být kulturista a herec v televizi. Málem jsme se umlátily
                                  smíchy na lavičce. Na konci procházky jsme zdrhly babičce i sourozencům
                                  a vydaly se samy do bazénu. Tam jsme vydržely chvilku potom jsme šly
                                     na véču a potom znovu do bazénu. Nakonec jsme se vrátily na pokoj,
                                      kde jsme zůstaly. Nyní je 22:08h. a koukám na telku a spisuju zápisky.
                                    Zítra plánujeme zajet si do Velkých Karlovic a zajít si na nějaký dezert.
                                                   A toť je vše z mého potrhlého života. Zatím...


Tenhle se mi docela líbí Trance - Sarah hodí se k moji náladě xDDD



vaše Konan-chan a sestřénka x))




Komentáře

Oblíbené příspěvky