17.9. - Vracím se...ale už to nebude takové jaké bylo x)

x)
Sate^^, takže jak bych začala ani jsem vám vlastně nenapsala můj první den na střední ale můžu to zhrnout jen jednou větou bylo to dost šílené k tomu jsem byla na nervy ale pak se to nějak sklidnilo učitelka nám vlastně řekla co a jak a ještě tam byly opravy tak jsem mněly dva dny volna vlastně hned první den jsem se tam seznámila s jednou holkou a je moc fajn vlastně jsem v ní našla super kámošku x) teď už mám i druhou která má ráda anime a Naruta takže aspoň nejsem sama vlastně je tam i kluk který zas kouká na Bleach takže aspoň něco máme společného x)

Jinak 15.9. jsem jela na adapťák a hned první den mně uhonil náš tělocvikář tak jsem doma chcíplá ale byla tam sranda a docela jsem si to užila a hlavně seznámila s dalšími lidmi páč naše třída je početná je nás 33 xDD

No a přejdem k té změně jsem zamilovaná (a ne do animované postavy xDD) je to moc pěkný kluk a když jsem s ním jela v buse a on seděl tak jsem musela pořád koukat na něho má totiž nádherné oči jak dva modré křišťály a vypadá inteligentně i tak se chová (takže žádný pubertáček xDD) protože věčinou když přejdu přes jednu učebnu tak ho vždy vidím jak něco čtě vlastně mi řekli že čte bibli a taky je to čtvrťák udělal na mně moc dobrý dojem a je i přátelský protože občas si na chodbě povídá jak s klukama tak i s holkama prostě se mi moc líbí x3 ale nejvtipnější bylo že my jsem o velké přestávce čekali na chodbě až nám někdo odemkne učebnu a holky prostě sebou plácly na zem i já xDD vlastně jsem cpala sváču a on byl právě na chodbě kecal s kámošem ale pak se otočil na nás a pořád na nás koukal a já na něho taky xDD takže už si mně všiml xDD no krátce řečeno pořád se na něho usmívám a on zas na mně buď se usměje nebo se na mně koukne zvídavým výrazem a teď uvažuju jestli ho mám oslovit já nebo počkat až se rozhoupe ale nejspíš to udělám já xDDD

A co se týče blogu asi už tak často články nebudu přidávat a taky už asi budou přibývat články z mého života a co se týče anime ještě to promyslím a SB moc se omlouvám že neobíhám ale už to moc nestíhám skoro vůbec -_-" a mám uplně jiné myšlenky xDD vlastně jsem si nedávno pořídila na komp hru Dragon Age Origins a užívám si to takže mně od toho moc neodtrhnete xDD a taky mně už moc neseženete na icq páč mi blbne a skype taky -_-" takže gome ale budu se na to mrknout ale až se mi bude chtít xDD takže blog uplně neruším ale ten minulý článek byl psán v depresivní náladě a děkuju za všechny komentáře x) ale teď už je mi zas fajn a prostě jsem si odpočinula xDD takže doufám že jsem to napsala srozumitelně xDD kdyby něco napiště x) a já se loučím sayonara ^^

Nádherná písnička z Fullmetal Alchemist tu mi pustila moje kamarádka co má ráda anime ^^



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky