28.9. - Povídka x)

:)
Salute^^, vím že teď moc na blog nic moc nepřidávám ale jak jsem říkala už to takové nebude a z blogu jsem přešla ke hrám xDD dokonce jsem vyhrabala starý playstation a hrála svoji milovanou hru Tenchu xDD, no ale to není to o čem chci psát xD asi jste si všimly že občas napíšu nějakou tu povídku a teď mi nejde z hlavy jak film Bathory tak i moje povídka "Upírka a Italský umělec..."  už jsem dokonce napsala pokračování teda zatím mám je čtyři sloupce ale možná v tom budu pokračovat a teď bych chtěla přejít k té části že bych možná každý měsíc uveřejnila na to pokračování když se poštěstí tak i víckrát :) ale taky bych byla ráda kdyby to někdo četl a komentoval :) to by mně hnalo vpřed a těšilo by mně to zároveň že se to někomu líbí to člověku vážně pomůže :). Díky filmu Bathory jsem to vymyslela ale hlavně díky tomu Italskému umělci  Caravaggiovi (fotka) který ho ztvárňuje Hans Matheson no upřímně ten herec se mi až moc líbí a díky němu jsem vymyslela tu mužskou postavu v mé povídce a nejspíš ji i upravím aby na toho Caravaggia pasovala a pojmenuju ji podle něho xD s moji upírkou jsem spokojena takže ta úpravy nepodstoupí xDD. Když jsme u toho asi udělám nový rozcestník na moje povídky a udělám v tom pořádek možná budu i předělávat a pustím se do toho možná zítra :), pak tady hodím recenzi a druhý díl ale to bude nějakou dobu trvat páč nebudu mít tolik času protože jsem po nemoci tak budu dohánět xD ale já se stím nějak poperu xDD jinak to je asi vše okolo té povídky tak mi držte pěstičky ve škole :) a sayonara ^^

Písnička z filmu Bathory od Katky Knechtové - Môj bože strašně se mi líbí :) dokonce jsem si ji stáhlá xDD je to taková malá ochutnávka z filmu Bathory takže přeji pěkný
poslech a podívanou x)



vaše Konan-chan ^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky