31.10. - Psychopat se hlasí xDDD

x)
Ahoja všichni ^^, teda spíš co tu ještě chodí xD teda koukala jsem se na Toplist a nějací tu stále chodí to fakt obdivuju xDD co bych vám mněla říct no vím že to tu stojí jak stojatá voda ale já už s tím asi nic neudělám -_-" popravdě už na to i s*ru uvědomuji se že mně začíná spíš bavit hraní her, dlouhé kecání s Vini ^^, koukání na různé anime a blogování mně nějak přestává táhnout no nevím co s tím provedu ale zas na druhou stranu tu mám přátelé SB jo moc se SB omlouvám že teď neobíhám ale mám děsné výkyvy nálad x( prostě to nejde...Doufám že jste si prázky užili líp než já, já je totiž celé proležela páč jsem byla opět řezat ty svoje de*ilní prsty -_-" T.T takže asi i proto mám tak děsné nálady no nebudu to řešit...

Tenhle blog se dokonce dožil svého druhého roku takže Happy Birthday to my Blog :) i když docela opožděně mněl je 5.10. ale já na to nějak zapomněla takže promiň :( máš to s motivem Hallowenu co dneska je xDD a promiň nebudu se o tobě rozepisovat nemám na to náladu a ani páru co bych mněla psát xDD

x)
Jo teď taková malá novinka uvažuju že udělám nový blog ale nevím to jistě takže zatím to je jen taková malá informace a povídky asi na to kašlu omlouvám se že jsem psala že bych začla psát aspoň jednu ale nejspíš na to nemám takže se předem omlouvám všem kteří se na něco těšily hold admina je líná lemra a inspirace je v tahu xDD

Chjo už zas na mně leze ta hnusná nálada prostě nic ode mně nečekejte a ozvu se to nevím možná jo možná že dokonce zítra páč jdu ke kadeřnici trocha se otříhat tak se i přebarvit na tmavě rudou barvu x3 tak možná napíšu jak to dopadlo ale fotky nečekejte xDDD

Asi si možná někteří zpomínáte na to že jsem psala že jsem se tentokrát zakoukala do někoho živého xDD no abych napsala pravdu nevím jestli na něho mám a je to s ním trochu těžké takže i tohle mně docela deptá :( ale jsem dost zvědavá jak zareaguje až mně uvidí z rudýma vláskama doufám že dobře xDDD to je asi vše takže užíte si Halloween a sayonara x3

Tahle písnička se mi moc líbí x3



vaše psycho Konan-chan xD



Komentáře

Oblíbené příspěvky