19.11. - Omlouvám se...

♥
Ahoja všichni :), vím že je to tu chcíplé ale už nemám tolik času a ktomu mám docela dost starostí a můj život se docela mění a moji prioritou teď jsou přátelé, škola a láska no ten kluk ne že bych s nim byla ale nechce se mi o tom psát a nechám si to rači pro sebe je v tom velkej chaos a k tomu občas lituji proč se mi ta láska k té osobě nevyhla....mám ho totiž strašně ráda a on mně k tomu zraňuje....

Omlouvám se že je to tu tak chcíplé a taky SB moc se omlouvám že neobíhám....pochopím že se na mně vys**ete....ale můžu vám slíbít že nějaký den o víkendu vás oběhnu i když nevím....

Škola na ho*no propadám k tomu ještě z těch nejlepších předmětů s nejlepšíma učitelama....no musím se učit a snažím se i když doufám že mi to výde....

Doma docela v pohodě i když fotr nevím o mých známkách asi mně killne....a kocour je asi nemocný páč hubne a hrabe mu...no už jsi jen dávám otázku přežije to?...Je to krutý...

Blog prozatím ho nechám žít...i když si dávám otázku budu na něho mít čas?...zatím my vychází ne i když časem se uvidí....

No velmi záživný článek *ironie*....další můžete čekat tak za sto let nevím nu...pardon že jsem taková na prd ale blog už není pro mně až tak důležitý i když pravda je že občas tu uteču do svého světa...nu končím pěkný víkend a sayonara....

Tuhle písničku jsem si oblíbila ze svoji kámoškou ji posloucháme x)



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky