2.11. - Něco do deníku ^^

x)
Ahoja všichni x), nu vím že jsem včera nenapsala jak to dopadlo u kadeřnice tak to napíšu teď moc se ji to povedlo a k tomu smíchala barvy takže mám na rudo tmavou barvu růže x3 a jsem moc spokojená, kámošky mi to i pochválily děkuju x), jinak ve škole o tom človíčku o kterém jsem se zmínila včera mi to dneska i pochválil tak jsem ráda o to víc x), i když do obzoru mi vkročil další typan xDD no uvidím co se z toho vyklube i když kámoš by byl fajn jenže on mi ukazuje že chce víc xDD aspoň to vím po dnešku psali jsme si první na mobil a pak i přes icq xDDD no uvidíme ale myslím že to bude spíš kámoš x)

Dneska jsme oslavily 16 narozeniny moji kámojdy SB Tamary (Monči) ^^ v parku ještě s jednou kámojdou x) a byla sranda ještě předtím jsme nakoupily různé dobroty no nejdůležitější bylo koupit želé upíří zoubky ^^ viď Tamy xDDD no byla sranda a já si to užila ^^
^^
Jinak co napsat ještě vlastně asi včera jsem narazila na Anime Devil May Cry a tím pádem jsem tam uviděla Danteho x3 xDDD no myslím že mně to anime chytlo vím že je i hra ale o tom moc nevím ale po čase si to zjistím x) xD prozatím nebudu nic říkat ale nebojte za nějakou dobu možná uvidíte moji novou uchylku a zkuste si typnout na koho? xDDD rači už končím musím se ještě jít učit -_-" ale to přežiju snad xDD takže sayonara ^^

Dante xDDD
Tady je Devil May Cry Anime Opening a písnička v něm se mi moc líbí ale i opening x)
jen to není uplně v nejlepší zvukové kvalitě a rusák na konci to kazí xDDD



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky