20.12. - Štědrý den se krutě blíží...

Ace ^^
Salute ^^, po dlouhé době jsem se rozhodla se Vám zas ozvat alespoň dát vědět že žiju a ano žiju pokud to tedy někoho zajimá ale už pochybuju že někoho bude zajímat jestli žiju ale možná jo co já vím na druhou stranu chci poděkovat těm co tu ještě chodí i když je tu tak chcíplé takže děkuju že semnou máte trpělivost x) 

Co se u mě za tu dobu změnilo asi to že toho človíčka co jsem tak milovala mě zklamal já mu věřila a on moji důvěru zklamal nebudu psát jak nebo proč? Ale prostě je to tak nějakou dobu jsem se z tohohle vyrovnávala a snažila se zas být v "Pohodě" ale v "Pohodě" uplně nejsem po nocích je to semnou nejhorší spát chodím někdy k půlnoci páč nedokážu dřív jít spát a myslím na něho a uvažuju v čem jsem udělala chybu a snažím se ji najít a možná i vím ale nebudu psát jakou na to se mě vážně neptejte ale vím že na toho človíčka asi nikdy nezapomenu i když on na mě asi jo....zas si tu vylívám svoje emoce no rači to nečtěte...

Škola a známky na ho*no v Lednu si je musím spravit jinak mě fotr asi zaškrtí...takže v Lednu asi neočekávejte že tu něco přidám...

Pořídila jsem si křečka je to moje malé zlatíčko ^^ možná tu dám jeho fotky ještě uvidím x) a kocour Garfield je zdravej a v pohodě můžu říct že je to pěkněj zmetek xDD

A moje kamojda Tami ^^ mě nakazila novým anime One Piece a už jsem si tam dost oblíbila Ace ^^ a taky Zorra, Sanjiho, Luffyho xDD

Vím slíbila jsem že SB oběhnu a písnu koment ale nemám tolik času kolik bych chtěla T.T ale snad o prázkách mi to víde což si myslím že je 100% x) takže moc gomenasai...

Uvažuju nad nějakým Vánoční desingem x) snad něco do toho Štědrého dne ukutím a jestli to nevýde tak o prázkách xDD

Toť vše další článek nevím jestli příjde xDD tak se mnějte pěkně a sayonara ^^

A tady je malá ochutnávka z One Piece ^^ je tam písnička z openingu moc sem si ji oblíbila ^^



vaše Konan-chan ^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky