24.12. - Štědrý den xDD

x)
Salute ^^, tak a už tu máme Štědrý den všichni se bez tak těšítě na večer já docela ano xDD jen mě mrzí že zas budou Vánoce na blátě xD ale co bez toho sněhu to přežiju xDD zrovna před chvilkou jsem balila dárky pro rodiče a bráchu no jsem zvědava jak z toho budou nadšeni co tam najdou xDDD asi píšu fakt debilně nedivte se mi popíjím tu Vaječný koňak a obdivuju se že jsem ten dess jakš takž udělala xDDD ale zas tak napitá nejsem xDD ale mám moc dobrou náladu xDD jinak za chvilku se pujdu koukat na One Piece mám co dohánět xDD k tomu dole můj milovaný otec dělá kapra a nějak mu to nejde xDDD a mamka se rozhodla zajet na hřbitov x) a brácha čumí do telky a směje se jak opitej xDDD dnes jsem se rozhodla že se vsadím z mamčou o jeden litr že se nedotknu za celé Vánoce cukroví já ty prachy potřebuju xDDD jak se tak dívám co píšu nemá to hlavu ani patu ale co kdo chce tak si to přečte ^^

Tady něco pro SB i když jsem tam nic nedělala tak se mi ten pict moc líbí ^^
^^
A tady je moje oblíbená písnička na Vánoce od Mariah Carey ^^



vaše Happy Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky