26.12. - To našťěvování příbuzných mě zabije xDD

^^
Salute ^^, tak už je po Vánocích a už nás čeká jen Sylvestr a nový rok samého utrpení a naše milovaná škola a naše milé známky které musíme někteří spravit xDDD no neberte to vážně jen mi mírně hrabe ale to je u mě normální xDD víte po Štědrém dnu mě čekaly dva svátky u mých jak z matčiny strany tak i z otcovy prarodičů xDD no toho jídla co jsem za ty dva dny pozřela no už jsem ráda že je to za mnou je to docela náročné ale zas jsem ráda jsem tam zašla a viděla je ^^, jinak plánuju že tu strčím zas New Dess ale to ještě počká xDD teď je hlavní abych oběhla svoje SB a písla koment x) to snad udělám zítra xD teď mě najednou chytlo to "Blogování" bůh ví na jak dlouho typuju bez tak že jak zas vlezu do té m/učírny tak mě to rychle přejde chjo T.T

A vůbec jaké byly u vás vánoce jak bohátého Ježíška ste měly? ^^ u mě byl bohatej x) tedy napíšu vám co jsem tedy dostala takže jsem dostala nové hodiny do pokoje s motivem kapely Nigtwish a taky peněženku k tomu i parfém a sprej, kupu mangy sedum knih Hetalii 2,3 , Kategorie: Stvůry 1,2,3 , Případy Kjoko Karasumy 1,2 ale stejnak první co jsem začala číst byla Hetalie hodně jsem si to zamilovala už čtu třetí díl jsem na začátku a je to úžasné ^^ miluju drsně Německo, rozkošnou Itálii a trochu natvrdlé Japonsko tuhle trojku mám prostě nejradši x3 xD

Cute Německo a Italie ^^
 potom jsem dostala originál hru Assassin's Creed II. ale nejde to vůbec nainstalovat ať z otcem děláme co děláme T.T no snad se nám to povede ^^dostala jsem to vlastně od stromečku babi a dědy z maminčiny strany xD potom ještě přívěšek moc pěkný a DVD od dědy a knížku od babi co se týká křesťanství xDD Oh My Jashin xDD ale jinak jsem moc spokojená a ráda moje dárečky se rodině taky líbily což jsem měla velkou radost x) asi to i rači ukončím xDD už ani nevím co psát asi jen to že anime kluci jsou nejlepší no to pochopíte z jedné povídky prozatím nic neřeknu xDDD takže se mějte pěkně a sayonara ^^

No v tomhle videu už uvidíte moji ujetost na Německu a Itálii xDDD
ta písnička k tomu sedne xDD



vaše Konan-chan ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky