Malý pořádek s SB ^^


Salute ^^, tenhle článek se týká mých SB ^^ takže prosím nepiště tu jiné věci které se netýkají tohohle článku arigato ^^

Tak včera jsem oběhla všechny svoje SB ^^ a napsala jim koment x) a taky jsem se rozhodla si udělat nový seznam SB teda která jsou aktivní, které jsou neaktivní a oblíbené x) a napíšu to co pro mě znamenají Aktivní, Neaktivní a Oblíbené ať víte jak to myslím x)

Aktivní - To jsou ty SB které často píšou něco nového na blog ^^ takže přidávají článek skoro každý den x)

Neaktivní - To jsou SB které články přidávají jen někdy nebo občas zavítají na svůj blog x)

Oblíbené - Bohužel to jsou SB která na dobro skončila se svým blogem ale taky které se tam možná jednou vrátí ale i tak ráda se tam občas mrknu ^^

^^
Aktivní:

( Zrovna new SB ^^ i když se známe déle ^^)
(Ještě nevím jestli jsme SB ale doufám že jo ^^ taky se známe už déle x))

Neaktivní:


Oblíbené:


Naštěvovat a psát komenty se budu snažit ale musíte počítat i s tím že já k vám nakouknu ale prostě nezanechám koment ^^

 Tak doufám že vás nenaštve jak jsem vás rozdělila pokud by někomu něco vadilo napište koment já se podle toho nějak zařídím ^^

Jinak ti co by semnou spřátelit chtěli nejsem proti tomu ale musíte počítat s tím že s každým se nespřátelím vážně se omlouvám ale nestíhala bych to ^^

Pokud je tu nějaký zájemce napíšu body pro spřátelení ^^

1) Nick:
2) Adresa blogu
3) Co bys rád/a na diplom? ^^

A na rovinu říkám spřáteluju jen co jsou zaměřeni na Anime, hry a co se týče Japonska atd.

Nespřáteluji s blogama které jsou zaměřené jen na Celebrity, Bárbíí xDD atd...

Uffff...konečně je tenhle článek za mnou xDDD

a doufám že tu napíšete koment ^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky