One Piece

x)
Rozhodla jsem se o tomhle anime napsat nevím jestli to máte brát jako recenzi něktří to tak brát budou jiní ne to už je podle vás jen varuju že já recenzi psát neumím a tak tu sdělím jen svůj pocit z toho to anime ^^

Jak říkám na tohle anime mě přivedla moje kámojda Tamara x) o tomhle anime jsem už něco málo slyšela ale nějak sama jsem se nemohla odhodlat to vyhledávat až do nedávna jsem se tedy rozhodla na to mrknout páč mi jednou v čajce s Tami a ještě s jednou kámojdou, Tami mi pučila mobil samozřejmě jsme opět začali o tom mluvit a já v jejim mobilu narazila na nového chlápka s jménem Portgas D. Ace no a to bylo začátek moji nové závislosti přesně tak opět jsem se přeorientovala na anime kluka xDDD a tím začalo taky to že jsem na to začla koukat z jedné stránky kterou mi doporučila Tami x) samozřejmě jsem opět skončila zamilovaná do toho chlápka xDDD ^^

Můj pocit když jsem se koukla na první díl byla že je to šílené ale něco mě v tom chytlo a já klikala na další a další díl a začalo se mi to čím dál tím víc líbit a já hlavním hrdinům začala držet palce samozřejmě je to příběh nabitý emocema ne přehnanýma jak znám z jiných anime ale ty emoce k tomu patřily a byly oprávněné,humor tam taky byl věčinou jsem se smála xD. přiznám se nazačala jsem koukat uplně od začátků ale na některé začáteční jsem se mrkla ať v tom mám trochu pořádek, ale taky je to příjemná změna objevila jsem se v pirátském světě ve kterém jsou jiné možnosti a taky do mě vsáklo jeden důležitý fakt z tohoto anime že je důležité stát si za svými cíly a že cesta za vašimi sny je nejschůdnější za doprovodu opravdových přátel x)

Víc psát k tomu prozatím nebudu protože ještě toho moc nevím prozatím jsem vám zdělila můj první pocit a dojem z tohoto anime až budu dál a pocítím potřebu tu napsat dál udělám to pokud budu cítit že jsem to vystihla takhle správně nechám to tak ^^

Myslím že pokud to někoho zaujalo měl by se na tohle anime mrknout sám a sám si udělat o tomhle anime obrázek ať už bude negativní nebo pozitivní ^^

Prosím nekopírovat!!!


Komentáře

Oblíbené příspěvky