11.2. - Vyzpovídání a New Desing xDD

x)
Ahoja všichni živí i neživí xDDD, tak po dlouhé době se vám ozývám x) ještě žiju a docela dobře xDD, nevím ani jak začít ale mám zrovna šílenou náladu ani nevím z čeho xDD, no co se za tu dobu stalo no poprvé jsem měla zlomenej prostředníček na levé ruce xDD to víte vybíjená xDD viď Tami xDDD a vysvědčení ještě ho nemám doma xDD ale nakonec jsem rupla jen z jednoho předmětu a to z prokleté matiky nu co dělat budu muset se u ní se víc snažit x) jinak zrovna jsem měla tento týden jarní prázdniny i když bohužel jsem je proseděla doma páč jsem byla marod a cpala do sebe ty humácké antibiotika a ktomu příští týden budu dohánět školu no doufám že to nějak zvládnu a snad jo xDD, jinak tento týden jsem si užila i po domácku koukala jsem na anime a oblíbila si taky nové x) večery prokecala se svoji kámojdou Tami^^ heh ta povídka mě neuvěřitelně baví a vždycki mě dokázala dostat z těch mých psycho nálad xDDD nu co říct tak přejdu k mému anime listu xDD

Naruto - nedonutím se to sledovat xDDD
Hellsing - i když jsem to viděla ale tohle anime mě neomrzí koho taky tohle krvavé anime miluju a Alucarda taky xDDD
Vampire Knight - já se k tomu snad nikdy nedokopu a nevím proč ale něco už jsem z toho viděla tak vím o co se jedná ale dokoukat to ne xDD
One Piece - děsně mě to báví prostě jiné prostředí a dobrodružství x)
Junjou Romantika 1,2 - dokoukala jsem obě řady a musím říct že jsem se od toho nemohla odtrhnout prostě takový styl yaoi se mi moc líbí ^^
Lovely Complex - tohle anime si mě taky omotalo kolem prstu moc se mi líbí xDD
Fairy Tail - tohle jsem oběvila nedávno a taky si mě to omotalo kolem prstu ta magie je prostě úžasná a ta hudba nemůžu se ji nabažit ^^

Ještě tu dám jednu písničku z Fairy Tailu děsně jsem si ji oblíbila x)


tak tady to ukončím a něco napíšu o svém new desingu ^^

Tenhle desing mě mírně potrápil chtěla jsem ho udělat trochu jinak ale nakonec to nechám takhle páč se mi to líbí víc takhle x) jinak je tu speciálně dost jsem si zamilovala Portgase D Ace ale bohužel nedávno umřel T.T je to děs každého kterého si oblíbím umře a to mě děsně štve ale co nadělám stalo se, takže tento dess je tu na uctění památky Ace ^^
Ale u mě vždycki bude živej x)




Moje hodnocení x)

Název: Sweet Dreams
Spokojenost: 100%
Od: 11.2. 2011
Do: Nevím ale můžu říct že tu bude dlouho^^

Stránka:



Doplňky:
(možnostně tu ještě nějaký přidám x))

x)

Kdyby byl problém napiště ale nevím jestli bude v mých silách to spravit páč u mě je v pořádku x) mám docela dost velkej monitor xDD a doufám že se vám bude líbit ^^
toť asi vše tak sayonara ^^


 vaše Konan-chan ^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky