11.3. - Ještě žiju a New Desing xDDD

Sate^^, tak po dlouhé době se Vám ozývám xD no stále mě udivuje že tu pár lidí pořád chodí ale i tak děkuju za vaši náštěvnost i když tenhle blog spěje do hrobu xDD no co říct nic moc se nestalo v mém životě i když jsem teď v poslední době se zdravím a imunitou v hajzlu a ktomu se hlasí moje alergie -_-" no takže na nic jinak docela pochybuju že projdu do druháku aspoň to tak kriticki vidím já T.T hmm občas si říkám jestli jsem na tu školu měla lézt ale co nadělám už tam jsem xD brácha mě poslední dobou zabíjí tím svým pubertálním dospíváním a hlavně těma otázkama xDDD jinak co se týče mého života z nějakým klukem je to na bodu mrazu a nesnáším stavy když se zamiluju vždycky stejnak zažiju zklamání a proto si říkám že je to na nic -_-" já toho zparchantělého bratra zabiju zpívá tu ať jsem na něho hodná já mu tu písničku někam narvu nejspíš xDDD no nic ani nevím co psát takže tady ten svůj výkec ukončuju xDD

Další soundtrack z Fairy Tailu který mám ráda xDD


Spolu s mým výkecem je tu i new dess na kterém je Gajeel a Levy z anime Fairy Tail no popravdě řečeno jsem si oblíbila tak nějak Gajeela je to drakobijec xDDD a prostě ten jeho charakter se mi nějak zalíbil i jeho vzhled xDDD jinak tenhle dess byl pro mě docela mírná zátěž a docela jsem se sním trochu drbala ale líbí se mi to a jsem sním osobně spokojená^^ kdyby byl někde problém napište koment a já stím ze svých možností něco udělám^^


Moje hodnocení x)
Název: A Monstrous Shadow
Spokojenost: 100%
Od: 11.3. 2011
Do: Nu uvidíme^^

Stránka:

Doplňky:


Pict Maskotu^^


Video blogu xD
po dlouhé době jsem ho vyměnila x)


No to je nejspíš vše tak doufám že se vám dess líbí a uvítám komenty^^
Sayonara x)


vaše Konan-chan^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky