20.3. - Hry jsou zabiják času ale příjemný zabiják xDDD


Salute^^, znovu se Vám ozývám xDD no vím že tu teď zas jak bych to řekla chcíplo ale má to důvod to víte když si adminka našetří prachy tak je strčí i do věcí které berou docela čas xDDD a to jsou moje dvě nové hry Dragon Age 2 a Assassin's Creed: Brotherhood no stručně řečeno teď věnuju svůj čas svým jiným zálíbám a můžu říct že mám z toho úžasnou náladu xDDD teď vlastně hraju Dragon Age 2 a nemůžu se od toho odtrhnout tak moc mě to baví^^ takže odpustě te mi ale nejspíš teď blog nebude moc v provozu ale občas se jistě ozvu a oběhnu SB^^ i když teď vidím že se tu moc komentu neobjevuje no co nadělám jedině tak třídění ale to se mi moc nechce xDD
Co se mi jiného přihodilo no jak říkám škola na kterou chodím není pro mě a pro moje zdraví (TwT) takže dochodím prvák a odcházím na jinou zatím nebudu říkat kam páč nevím kam mě vemou xD ale podruhé budu mít nervy z opět prvního dne no to zas bude xDDD abych přiznala pravdu docela teď na školu kašlu a učení mě nebere zrovna moc nemám teď ani důvod xD ale tak na některé ty předměty snad budou v pohodě xDD jinak znovu se nám ztratil nejspíš kocour a to zrovna Garfild (TwT) takže s dalším kocourem se můžem rozloučit páč taťka už dalšího nechce a já už jsem u podobného názoru, nejspíš máme v ulici nějakého zoofila nebo co (TwT)...no možná si ale pořídíme psa a to možná štěně a bude to letrívr možná xDDD a to je nejspíš z mého šíleného života vše tak sayonara^^

Ano strčím vám tu trailer na Dragon Age 2 i Assassin's Creed: Brotherhood ^^


Už asi víte proč jsem do toho tak zažraná xDD

vaše Konan-chan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky