Fairy Tail - Recenze




Název : Fairy Tail
Rok vydání : 2009
Počet epizod : ?
Žánr : akční, dobrodružné, magie, fantasy, komedie, shounen

Lucy Heartfilia je dědičkou jedné z nejbohatších a nejvlivnějších rodin, ale odmítne život, který pro ni nachystal otec a uteče. Lucy se stane mágem hvězdných důchů a hledá si cech. Ovšem nehledá jen tak obyčejný cech, ale chce do jednoho z nejlepších - chce do Fairy Tail. Jenže Lucy je nezkušená a není si jista zda ji přijmou. Potkává však ohnivého salamandra, který o sebe tvrdí, že patří k Fairy Tail - Lucy je s vědomím, že ji může dostat k cechu ochotna přehlédnout, že je to úchyl a používá zakázanou magii. Z salamandera se vyklube podvodník a Lucy má velké problémy. Zachrání je ale Natsu se svým mazlíčkem Happym - okřídlenou, modrou a mluvící kočkou :). Ukáže se, že Natsu je pravý ohnivý salamander z Fairy Tail, který hledá svého učitele, přítele a tak trochu i otce draka jménem Igneel, který náhle zmizel. Lucy dostane nabídku, aby se přidala k Fairy Tail a samozřejmě ji přijme. Když přijde k Fairy Tail zjišťuje, že je to jedna velká rodina, která neváhá riskovat vše pro záchranu druhů. Postupně se dostává do týmu složeného z ohnivého salamandera Natsua, jeho modrého, létajícího, mluvícího mazlíčka kočky Happyho, Graye, který se dá jednoduše nazvat sexy exhibciionistou a z Erzy, která patří k nejsilnějších mágům z Fairy Tail.

xxx Tuhle recenzi jsem nenapsala ale našla jsem ji pěkně napsanou Tady líp bych to nevystihla x) xxx

Můj názor: Je to úžasné anime a chytlo mě za srdce. U tohohle anime jsem v některých scénách brečela jak želva nebo se smála až jsem padala pod stůl xDDD ale dá se říct že to má moc pěkný příběh který se rozvíjí dál i postavy jsou moc pěkně zpracované x) takže doporučuju se na to podívat^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky