25.4. - "Blbé období"



Nazdárek lidičci a věrní co tu stále chodí :) těší mě že to tu naštěvujete i nadále i když je tu hřbitovní ticho bohužel (TwT) omlouvám se že na to tu tak kašlu ale poslední dobou procházím stádiem kdy prostě nevím co tu dát a v hlavě mám stejnak jiné věci a na blog moc nemyslím i když můžu říct že ke svým SB chodím ale nekomentuju líbí se mi vaše články a prostě obdivuju že tu a tam přidáváté články tak si aspoň něco občas přečtu ale poslední dobou uvažuju jak dál nebo prostě přemýšlím že bych možná vzala pod křídla spolu admina ale koho hlásil by se někdo dobrovolně nebo aspoň někdo koho znám a rozumíme si spolu? :3 xD

Kdyžtak napište budu ráda ale musím si to promyslet jak říkám x) popravdě když jsem se dnes koukla do kalenáře a podívala naposlední článek co jsem tu napsala už je to pěkně dlouho co jsem tu nebyla heh rekord no aspoň pro mě a tenhle blog xDD chmm co říct za poslední dobu se toho moc neudálo jen teď dost často propadám depkám a připadám si na nic :( i když mám kamarádky které mě z toho věčinou dostanou :3 docela mě i mrzí že se teď nějak nemůžu potkat stebou Vini (TwT) je to jak na schvál když tam jsem tak ty ne chjo :( jinak teď jsem našla oporu ve svém SB a kamarádce ze třídy Tami^^ ta mě umí vždycky rozesmát děkuju ti x3
Dneska vlastně chodili kluci zešlehat holky na ty Velikonoce a já neuschla naštěstí xDD i když popravdě jeden mě málem zabil svoji voňavkou xDD a to je nejspíš vše z mého malého živůtku :3 xDD tak mějte se pěkně a sayonara^^

Moc pěkný ending z Fairy Tail hodně jsem si ho díky Tami oblíbila :3 xD


vaše Konan-chan x)

Komentáře

Oblíbené příspěvky