6.5. - New Desing a nějaké řeči k tomu xDD

Ahoja všichni^^, tak se opět ozývám a jistě si všimnete že je tu nový kábát blogu na kterém trůní můj oblibený elf z DA2 Fenris^^ *mírně ji hrabe* xDDD no doufám že se vám bude líbít páč jsem se sním mírně drbala ale ne moc jen mě štvou trochu barvy ale jinak je to v pohodě xDDD a když se na to tak podívám jsem s tím i dokonce spokojená a líbí se mi to x3 xDD nu co říct jsem doma s palcem opět no prostě na nic ale jinak de to xDDD znovu jsem díky svoji zlaté Vini^^ oblíbila až moc Damona Salvatore heh *slint* x3 :3 xDDDD ona ví xDDDD ale i tak děkuju x3 x) možná se na příštím desingu objeví právě můj milovaný upír uvidím x3 xDD no co bych ještě řekla jo už vím dostanem opět koťátka a tentokrát si vezmem dva kocouří kluky už se děsně těším až se mi budou opět motat pod nohama a já vůli nich budu házet držky abych je nezašlápla xDDD ne dělám si srandu ale budu mít krásného černého kocourka a už mám pro něho jméno které jsem si musela vydobít u mamky ano bude se jmenovat Damon^^ už se těším až to na něho budu volat xDDDD nu taťku jde docela překecat hih xDDDD škoda že toho bráchového zrzka nemůžu pojmenovat na Stefana xDDDD a už rači končím s výkecem nebezpečně mi hrabe xDDD a mám šílenou náladu páč se mi dneska z chmelu vracejí moje zlaté kámojdy^^ byly tam celý týden ještě že už je to za nima x) takže mějte se pěkně a sayonara ^^



Moje hodnocení x)
Název: DA2 Fenris (Leto)
Spokojenost: 100%
Od: 6.4. 2011
Do: Nu uvidíme^^
Stránka


Okraje


Doplňky


Kdyby něco napište pokusím se to zpravit x)


Komentáře

Oblíbené příspěvky