14.6. 2011 - ITÁLIE od 17.6 - 4.7.



Ahoja všichni náštěvníci toho to blogu a ti co sem věrně chodí x), pořád mě těší že tu takhle pár lidí chodí i když jak jsem se dívala na náštěvnost rapidně klesla a já se ani nedivím a nějak mě to neštve xDDD Chmm co říct nu teď v pátek odjíždím s rodinkou do Itálie přesně nevím kam to uvidím xDD ale těším se i netěším je to semnou divné ale od té doby co se blíží tohle datum odjezdu mám šílené sny xDDD no lepší neříkat však některé kámojdy ví x) co říct vezmu si tam blok a tužky pokusím se napsat ty zážitky na papír a hodím vám to tu snad x) nic neslibuju xDD ve čtvrtek mě čeká šílené balení jaj to bude xDDD dneska jsem ještě oběhla všechny SB a napsala koment tak vás prosím ať mě za tu dobu co tu nebudu nemažte x) jinak to je vše tak mi držte pacičky aby jsme tam dojeli v pořádku a odjeli otamtud taky v dobrém stavu xDDD tak se mějte pěkně sayonara^^

Teď jsem si zpomněla na Hetalii na drsné Německo a rozkošnou Itálii :3 xD
tudiž přeji pěknej poslech^^


vaše Konan-chan^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky