28.7. - Dožila jsem se 17 - Happy Birthday^^


Ahoja lidi^^ tak dneska je mi 17 let nějak se mi nechce věřit že je mi tolik ale čas fakt rychle utíká ta 16 mi vážně utekla -.-" nevím co říct tak jako vždy na tento den mám mírně obavy mám strach ani nevím z čeho ale typuju vždy trochu přemýšlím nad svoji budoucností a děsím se ji xD můžete si všimnout že nadpis je stejný jak minulý na moje narozeniny xD nějak jsem nevěděla co napsat ale ten nadpis tento článek podle mě vystihuje x) a jestli se ptáte co jsem dostala tak jsem si obědnala hromadu knih miluju čtení je to jedna věc které se nevzdám máme to v rodině i moje mamka strašně ráda četla a sestřénka čte nejspíš pořád jistě to nevím xD x) a potom mě moje rodinka zasypala bonboněry xDD ale stačí mi to snad nejsem moc náročná^^ chmm co říct prázky si docela užívám po domácku u nás skoro pořád prší takže je to na prd -.-" ale aspoň zaháním nudu povídkařením s moji sestrou Vini alias Ayakashi^^ a moji Tami^^ jsem ráda holky že vás mám bez vás by mě asi kleplo xDD to je asi vše už nevím co psát ale chci poděkovat lidem že tu chodí budu se tu snažit dávat články^^ sayonara...


vaše Konan-chan^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky