7.7. 2011 - Už jsem dávno zpět^^



Ahoja lidi^^, tak jsem zpět z té vzdálené země Itálie sice jsem si otamtud dotáhla vyrážku a další problémy ale to už nemusíte znát xDD ale mám taky plno zážitků a některé jsou i na papíru co jsem tam spisovala nejspíš vám to tu podstupně budu dávat ale nemám moc času opět xD fotřík mě rád vyhazuje na zahradu něco dělat a ktomu zrovna teď umírám vedrem^^ i když už mám konečně doma svého kocourka Damona je to malej zpurňák ale to neva mě už má snad rád^^ a teď k těm zápisům jsou věčinou takové no trochu šílené ale to neva znáte mě ne? ^^ xD u některých se možná pobavíte co já vím každý má jiný humor xDDD chmm prázky začali asi tu často články nebudou i když v poslední době se o téhle aktivitě blogu rači nemluvit xDD baví mě jiné věci než blogovat dřív mě to bavilo teď už moc ne přechází mě to ale jak říkám svoji oblíbenou frázi "Tohle je můj druhý domov mimo realitu" x) koukám i že by to potřebovalo new dess xD Fenris už je tu dlouho ale pořád mu to sekne ^^ možná příští týden tu hodím novej kabát blogu páč fotřík má ještě dovolenou už potřebuju aby vypadl a to neberte že jsem nějak zlá ale už má dovču pěkně dlouho xDDD a SB proběhnu asi taky ten příští týden možná i ten uvidím^^ tak se mějte pěkně užívejte volno^^ Sayonara...hehe Dexter ano můj oblíbenec i jeho bratříček doktůrek vrahounek Vini ví^^ xDDD

Tady přikládám video s Dextrem chmm njn popravdě když mám čas koukám na netu na díly a doháním co jsem neviděla jednou mi to takhle přetrhla mama a už to tak zůstalo dokud jsem nenašla chuť na to zas koukat online xDD přeju pěknou podívanou^^


vaše Konan-chan^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky