Čtvrtek 23.6. 2011 - Hrabárna a Sicílie s dychtivě vyhlížející sopkou Etnou xD

Ahoja lidi^^ tak je tu sedmý zápis z dovolené xD s dalším děsným názvem xDD no přeju pěkné počteníčko^^


Dopoledne jsme jeli do městečka (bohužel nevím název) na hrabání (tzv. trh) konečně jsem tam koupila něco pro kámojdy^^ stejská se mi po vás holky T.T...Dnešní den nevím jak popsat asi jen tak že po té hrabárně jsem se odpoledne zašla smočit a popáleniny začínají být v pohodě. Večer jsem ještě trochu balila a připravovala se na odjezd do Sicílie. Cesta bude dlouhá 800km a 12h. jízdy OMG no nic večer ve 22h. vyjíždíme a rodinka jako vždy na poslední chvíli je na nervy...ještě že jsem si nabila mobil budu poslouchat music moc toho nenaspím v busu mi to nejde...

Tak sedmý zápis je za náma xD není moc dlouhej ale některé dny nebyla moc ispirace xD pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky