Čtvrtek 30.6. 2011 - Loučení s mořem...

Ahoja lidi^^ čtrnáctý zápis je tu tak si ho užíte xD varování přednastavenej článek zas xD jinak přeju pěkné počteníčko^^
Dneska jsem se loučila s mořem a ve vodě si opět zpomněla na Vini, Tami a ostatní^^ uteklo mi to ale ještě mě čekají Benátky plavoucí město už se hodně těším až je kousek prozkoumám. Taťka nám tam slíbil véču a dnes mi dokonce koupil náramek prej Kapitán Jack Sparrow^^ mám ho na ruce a nehodlám ho sundat. Páč jsem se na taťku naštvala že rejpal už mi přerostlo přes hlavu a bouchla no a na odpuštění si mě udobřil pěkným náramkem^^ . Rozloučila jsem se se svojí kočíčí Italskou kámoškou která za mnou chodila na salám. Bude se mi po tomhle místě stýskat...Zítra ráno vyjíždím do Benátek máme to odtud 800km ale kolem 15h. by jsme tam měli dorazit...Přečetla jsem tu už několik knih jdu číst další...

Čtrnáctej zápis je u konce xD pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky