Neděle 19.6. 2011 - Celej den skoro prospanej, spáleniny se ozývali a komár kterej mě chtěl vychlastat xDD

Ahoja lidi^^ tak je tu třetí zápis z dovolené a další pošahaný název je na světě xDD no nic dnes mi víc hrabe xDD a když si zpomenu na ty svině komáří jsem ráda že jsem doma xD tak vám přeju pěkné počteníčko^^


Ta večernní zábava byla docela dlouhá rodiče se bavili, brácha prudil ale to je u nás normální. Ráno jsem byla mrtvá a ani nedolezla na snídani málem. Otec i brácha pak odlezli k moři a mamča zůstala nechtěla se přes ten velkej pařák spálit ale spálila se později i tak. Popravdě celé dopoledne a pak i odpoledne jsem proležela v posteli (jak za trest) s knížkou v rukách. Mamča mě opustila někdy kolem 13h. s kámoškama šla k moři ještě předtím se snima bavila o morbidních věcech hehe např. že nějakou mrtvou ženskou ohlodalo hlady jejich 20 koček nebo že našli zapomenutého muže v křesle před telkou jako kostru...Za ty dva dny jsem se seznámila s holkama asi tři byly nejmladší jen jedna byla ročník jako já ale neva byla sranda. Asi v 16h. jsem dorazila k moří (když už slunko tak nepálilo) i s mamkou která se přišla najíst a vzít bráchovy triko a krém páč se spálil tak jako já. Dorazili jsme k moři ještě jsem mamu musela tahat do moře protože se každou chvíli zakecávala s lidma ze zájezdu. Vyřádili jsme se hazeli s balonem s kámoškama od mamky i brácha. Pak po nás začali pokřikovat Italští chlapíci nevypadaly špatně jaj. Později jsem se vytratila zpět do chajdy dát si pořádnou sprchu a hodit se do gala pak jsem skočila na véču a donést i bráchovy kterej umíral na stole na spáleniny. Večer jsem si užila soutěž superstar (už nikdy) a pak i divadlo které vymyslel jeden postiženej. A teď ukončuju článek za prvé je mi vedro za druhé killnula jsem komára za třetí potřebuju se opláchnout a za čtvrté jdu na verandu...

Třetí zápis je zamnou aleluja xDD pokračování příště^^ xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky