Neděle 3.7. 2011 - Tak jsem zpátky doma xDD

Ahoja lidi^^ tak sedumnáctý zápis je tu xD opět přednastavený článek xD přeju vám pěkné počteníčko^^


No tento den zhrnu že jsme jak zombíci se nechaly vést v busu domů. Všichni jsme chcípaly na oteklé nohy, bolesti hlavy a únavu. Děsně jsem se těšila až tahle cesta bude za náma měli jsme přestávku aspoň na záchod a jídlo. Noc byla na prd nedalo se spát tak jsem to přežila posloucháním hudby. Několik lidí bylo vysazeno už dřív takže jsme se rozsadili a oživovali nohy a hledali příjemné polohy na sezení. No asi v 10h. jsme dorazili do F-M a rozešli se do svých domovů...Nějakou dobu nám trvalo zvyknout si na jiné počasí a ktomu trápila mě výražka. No nevím co psát šťastně jsme dorazili domů a vybalili, osprchovali se a plácli sebou do postele a ZzzzzZzzz....

Tak tenhle zápis je poslední xD konečně to mám z krku heh xDD nu jinak v srpnu by mohly započít další zápisy ale to uvidíme^^ prozatím můžu říct že všem děkuju kteří si tyhle zápisky přečetli a těm kteří to i okomentovaly^^ potěšili jste mě x) Arigato...

Komentáře

Oblíbené příspěvky