Pátek 1.7. 2011 - Okraj Benátek je zklamání...

Ahoja lidi^^ patnáctý zápis je mezi náma xD opět přednastavený článek xDD jinak přeju pěkné počteníčko^^
Dnešní den jsem prožila za jízdy v buse z občasnými přestávkami. Od rána do odpoledne 17h. jsem opět zadek vytlačila do sedačky. Už si nestěžuju přes tu únavu co mě drtí už nic necítím. Jen brácha dneska víc rýpe než obvykle. Co říct nevím ale dneska si šla děcka pro vysvědčení zpomněla jsem si na holky Tami, Vini a další...myslím na vás lidi a děsně mi chybíte...Čtu knížky jak magor některé mě mírně deprimují...Okraj Benátek je vážně trochu zklamání všude říkají jak je krásné já sama si to myslím a nejde mi do hlavy proč trochu neoživí i ten okraj ale asi jsem náročná nevím jen jsem od začátku dovolené snila o krásných Benátkách snad mi to zítra dokážou. Ležím na posteli v hotelu San Luigi není špatnej ale chytám z toho depkoídní náladu...rači končím. Dobrou noc...

Tak patnáctý zápis je za náma xD pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky