Pátek 17.6. 2011 - Hurá 20h. jízdy do Itálie na poloostrov Gargano xDD

Tak je tu první zápis už podle nadpisu mi to připadá trochu trhlé ale počkejte si na ostatní xDD jinak přeju pěkné počteníčko x) pokud to teda bude někdo číst xD


Tenhle den mi snad odumřel zadek 20h. jízdy busem to je zážitek na který se nezapomíná. Ehm...no tudiž nebudu to protahovat v 10h. jsme autem dojeli na sráz a já zjistila že je to zájezd s postiženýma lidma nic proti nim nemám jsou milí ale je mi jich líto ale na druhou stranu se umí bavit. Zas odbíhám od tématu tedy z České Republiky jsme projeli Rakouskem viděla jsem oknem busu jeho kousek hlavního města Vídeň. Pamatuju si jen pár bodů páč jsem celou cestu buď pochrupovala nebo četla časáky, knížky atd. (cestou jsme měli i pauzy některé mě sraly) ale vím že jsme projeli Rakouskýma Alpama a pak i Itaslskýma. Noc v buse byla šílená skoro jsem nespala mamča vedle, mě přimáčkla na sklo přežila jsem. V 10h. jsme dojeli do městečka San Menaio na poloostrově Gargano...Krajina kterou jsem za jízdy viděla byla nádherná...

Tak tohle je konec prvního zápisu xD pokračování příště^^ xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky