Pátek 24.6. 2011 - Bus je sviňa hlavně ta klimatizace a sladký Hotel delle Palme***

Ahoja lidi^^ tak osmý zápis je tu xD a sním docela normální název xDD jen varování tenhle článek jsem přednastavila takže kdyby tady byla nějaká chyba později spravím^^ jinak přeju pěkné počteníčko^^


Večer jsem toho moc nenaspala a cestování mi nedělá úplně dobře tak jsem i chcíplá...Dokonce nás převážel trajekt přes moře z Itálie do Sicílie viděla jsem krásné modré moře. Hotel byl vzdálený 60km což nebylo tak strašné. Když jsme dojeli jen jsme čekali než nás na ten den ubytují ani jsem si nevšimla že moje rodina dostala klíčky a zdrhla. No a já chcíplá tam seděla venku na lávce a čekala až mě sebou vezmou...hm nakonec jsem je našla a zalezla do pokoje kde jsem byla s otravným bráškou. Mamka a otec měli svůj pokoj. Dala jsem si sprchu a zalezla do hajan tedy spíše do manželské postele. Večer jsem měla výtečnou véču po třech chodech...

Tak osmý zápis je u konce xD pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky