Pondělí 20.6. 2011 - Válení v chajdě u moře řádění s krokoušem a večerní výlet do městečka Rody xD

Ahoja lidi^^ tak je tu čtvrtý zápis z dovolené xD všímám si že tu házím jen ty zápisy ale nic světového mě teď nenapadá co dát tady xD no jinak přeji pěkné počteníčko^^


Dnešek zkrátím nějak se mi nechce spisovat a k tomu se blíží výlet do Sicílie na sopku Etnu mám takovej pocit že z toho budu mít zážitek do smrti. Zas jsem odbočila. No ráno jsem se já, mamka a brácha váleli v chatce přes to velké vedro otec jako vždy zmizel na pláž a zbíral mušličky někde dál od naši pláže. Přes to dopoledne do odpoledne buť chrníme nebo já si aspoň čtu...Odpoledne jsme se od 14h. chystali k moři s mamkou a brácha zůstal v chajdě vůli zpáleninám bylo mu blbě. U moře bylo skvěle pofukoval mořský vítr a tím pádem byli nádherné vlny hned jsme skočili do moře a řádili dokonce tam byl i taťka a kámoška od mamky. Pak jsem zašla pro krokouše do skříňky a vletěla zpět do moře kde jsem se na nim plavila s mamkou pak sním řádila zhazovaly mě občas ty vlny. Večer jsme ještě jeli do vzdáleného 4km města Rody sice bylo fajn a jak jsem viděla ty úzké uličky tak jsem si zpomněla na Assassin's Creed s Eziemx3. Ale později nám zdrhla mamka páč se nasrala na otce a zdrhla (dokonce ji svezl Ital). A my pak šlapali zpět 4 kiláky domů páč v buse to bylo na hovno. Ještě abych nezapomněla ochutnala jsem Italskou zmrzku i pizzu mňamka to bylo za odměnu. Ke všemu v restauračce seděl Ital se svoji rodinou vypadaly jak mafiáni a já jsem to potichu oznámila taťkovy a já blbec nevěděla že ten Ital rozumí česky xDDD...

Konec čtvrtého zápisu xDDD pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky