Sobota 18.6. 2011 - Spálená kůže a idiot který se těšil na mořskou vlnu která ho osvěží xD

Ahoja lidi^^ tak je tu druhý zápis z moji dovolené xD berte s nadhledem xD přeju pěkné počteníčko^^ snažila jsem se nějak spisovat i když v hlavě jsem měla plno šíleností xDDD


Navazuju na 10h. ranní kdy jsme šťastně dojeli do městečka San Menaio a můj zadek za mě jásal ještě víc byl šťěstím bez sebe že neumřel na sedačce busu. Umh...nu začnu hned jak jsme vylezli z busu nějací mylí Itali nám zavezli naše zavazadla na kopec který mě málem zabil a s báglem na zádech a s matkou za zády statečně šlapala nahoru. S úmyslem zhodit ze sebe hadry hodit na sebe plavky vzít ručník a potapěčské brýle a jít k moří. Které se na mě zdálky třpytilo jak slunce do něho zářilo. Když jsem spocená dolezla ke svoji chajdě hned jedna pohroma Ital s vlečkou nám zničil kufr (od bráchy) matka měla chuť vraždit a já si vybalila plavky, ručník a brýle. Vypařila jsem se k moři ano chyba bez krému na opalování...prostě idiot kterej se chtěl opláchnout mořskou vodou a vydovádět se po několika letech v té slané mořské vodě. Jak jsem se tak v té vodě válela (nádherné nadnáší) zpomněla jsem si na Tami, Vini a kámoše kteří mi chybí...
Ale vymstilo se mi ano hned první den jsem se spálila. Večer pak hecovala ale zachránila mě kámoška od mamky se sprejem na spáleniny a zpamatovala se tak že jsem ještě ten týž večer se bavila...Pak šťastně zalezla do hajan. I když chatka mohla být o trochu větší...

Tak druhý zápis z dovolené je za mnou co dodat příště budu myslet na krém s faktorem 50 xDDD
pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky