Sobota 25.6. 2011 - Sopka Etna a její vražední přátelé v podobě hlodajícího hmyzu a tisíce milých berušek xDD

Ahoja lidi^^ tak devátý zápis je tu xD přeju příjemné počteníčko^^

Vím moje zápisy jsou zkrácené omlouvám se ale jsem chcíplá a nechce se mi psát proto přejdu rovnou k výborné švédské snídaně kde jsme si mohli vybrat na co máme chuť. Připravovali jsme se k vyjížďce na sopku. Jeli jsme městem některé uličky a hlavně ty ostré do zatáčky jsou vražedné ale náš řidič je dobrej...uličky a domky jsou pěkné a krajina v Sicílii musím uznat že se mi fakt líbila všude květiny, ovocné stromky atd. Jeli jsme busem na sopku do výše 1906 m.n.m. ve skutečnosti na sopku Etnu je to 3km vysoko. Prvně jsme jeli lanovkou přitom jsem si prohlížela krajinu která byla pustá a pokrytá sopečným popelem. Nahoře jsme nasedli do jeepů (vypadali jak zmenšené verze autobusu) a vyjeli jsme k sopce sice nebyli jsme přímo u ní ale dál od ní takže to nebyla taková sebevražda. Nejhorší bylo že se ze všech stran přilétli hmyzáci a ožírali nás za živa a tisíce berušek nás přivítalo měli jsme je všude. Takže myslím že u sopky jsm byla naposledy aspoň co se mě týče k tomu úžasně chcíplá a ohlodaná mě čekala ještě cesta zpět na poloostrov Gargano městečko San Menaio. Když jsme znovu jeli trajektem přes moře usmívali se na mě dva cizinci teda spíš jeden druhej vypadal jak pirát...Noc jako vždy byla děsná...

Tak devátý zápis je za mnou xD teď jen dodat pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky