Sobota 2.7. 2011 - Venecia^^ (Benátky)...

Ahoja lidi^^ šestnáctý zápis je tu xD i když píšu ho až dneska xD ale pamatuju si to nedá se na takový zážitek zapomenout xD musím předem oznámit že dneska můj otec slavil svoje narozky ještě s dvěma kámošema takže jsem se mírně připila heh xDD no nic přeju pěkné počteníčko^^


Tento den byl taky ze všech nejlepší konečně jsem viděla plavoucí město tzv. Benátky. Ráno jsme v hotelu San Luigi ještě posnídala znovu byla švédská snídaně. Potom jsme vyjeli busem k přístavu kterej byl daleko asi 4km takže žádná dálka. Měli jsme domluvený výlet na ostrovy Murano a Burano které patřili Benátkám. Nastoupili jsme na člun tentokrát zakrytý a já znovu byla u okna přímo u motoru lodi takže to semnou drkotalo ale byla to sranda. Prvně jsme jeli na ostrov Murano kde se byli továrny na Benátské sklo které je vzácnost samotných Benátek a jeho spracování je tajné umějí to jen mistři tohohle ostrova. Měli jsme v jedné malé továrně exkurzi samotný mistr nám ukazoval jak se takové sklo tvaruje neumím to popsat ale bylo to zajmavé, krásné a zaujalo mě to že to umí jen muži tohle umění není pro ženy. Před mým zrakem vytvaroval kohouta, koně a vázu. Potom nás zavedli do obchůdku kde byli k prodeji jejich vytvarované sklo a i Benátské masky pro maškarní jsou to symboly Benátského maškarní mám pocit že takovou masku neseženete jinde než v Benátkách. Později jsme vyjely na ostrov Burano kde jsou symbolem krajky zdejší ženy vyšívají ubrusy na stůl, záclony, deštníčky, kloubouky atd. bylo to malebné městečko barevné prostě krásné užívala jsem si to ochutnala zdejší zmrzlinu byla výborná prostě krása tyhle výlety byli prostě úžasné. Po prohlídce jsme jeli přímo do Benátek na náměstí Svatého Marca i když tady jsem byla docela naštvaná na historických stavbách byli plagáty takže jsem měla chuť ty Itali nakopat fakt že jo posrali to tak krásné stavby a oni to poserou plagátama chápu že to spravují ale oni tam dají plagát na mobil no a ke všemu na náměstí byl takovej bordel všude špinavé papíry to bylo další co mě tak dosralo že jsme s rodinou obešli jen tohle místo dál jsme nešli páč nebyl čas a všude tolik lidí že jsem měla chuť vzít kulomet a sestřelit to ale jinak jsem si užila dali jsem si pizzu. Docela jsme byli stahaní a tak jsme se vraceli na místo srazu kde nás člun odveze zpět k přístavišti odkud jsme vyjeli...no jinak nás čekala několik hodin jízda do České Republiky a jen polovina takže asi 800km což už nebylo tak špatné ale opět jsem se moc za noc nevyspala...


Tak šestnáctý zápis za náma xD tenhle je vlastně předposlední xD snad se líbil pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky