Středa 29.6. 2011 - Projížďka na člunu^^

Ahoja lidi^^ třínáctý zápis je tu xD varování tenhle článek jsem přednastavila opět xD jinak přeju příjemné počteníčko^^
Tento den byl ze všech nejlepší alespoň pro mě páč brácha byl zelenej na moři ve větším člunu za to já se cítila ve svém živlu. Člun se houpal na vlnách a ten Ital chmm^^ Ehm...začnu tento den jsme jeli na člunu navštívit jeskyně přímořské. Pamatuju si pár názvů: Rajčatová jeskyně, Zvon, Oči atd. měli takovou podobu a ktomu ta Rajčatová jeskyně měla u stěn pod vodou obsypané stěny červenýma houbama které měli podobu rajčete a k tomu tak pěkně červené. Jeskyně Zvon si pamatuju přesné míry 90m vysoká a 60m široká jinak v ní nebyla žádná až taková zvlášnost. A ta jeskyně co má název Oči jsme do ni vjeli ani nevím jak to popsat ale nad námi byly takové díry které vážně připomínali oční důlky. Jeli jsme docela dlouho náš kapitán občas na mě promluvil česky (jo to je ten o kterém jsem řekla že vypadá jak mafián) on byl pěkný sice už mu muselo být přes 40 ale vypadal dobře pěkně opálený, černé vlasy kratší a modré oči. Viděla jsem i jeho rodinu žena, dcera a on vypadali jak mafiáni to už jsem jednou řekla taťkovi dřív v restauraci. Všichni seděli před náma a já na taťku "Koukni vypadají jak mafiáni" to jsem netušila že ten muž trochu rozumí česky možná to slyšel. Mám i pocit že si mě pamatoval musel si zpomenout že je to ta holka co mu řekla že vypadá jak mafián. Po celou cestu si ze mě občas dělal srandu páč jsem seděla až vepředu kousek od něho kde on řídil loď...Budu na něho vzpomínat sice jsme si udělali přestávku na jedné pláži kde byla krásná prúzračná trošku chladnější mořská voda. Vykoupali jsme se dali si zmrzku a pak jsem spěchala zpět na člun ať sedím vepředu kousek od našeho kapitána mafiána^^ páč s námi jelo ještě 90 lidí...ještě že jsem byla u boku lodi a nechala na sebe dopadat občas pár kapek mořské vody...

Třináctý zápis za náma uff xD je docela dlouhej xDD pokračování příště^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky