Úterý 21.6. 2011 - Ital který si myslel že jsme utopenci a Gekon na stěně xDD

Ahoja lidi^^ pátý zápis je na světě a jeho další název taky xD nu co víc říct přeju pěkné počteníčko^^


Zrovna se válím v posteli a uvažuju co napsat nebo spíš jak zhrnout tento den popravdě nějak se mi chce číst ale přece musím něco napsat. Ráno jsem nějak moc byla tuhá a zmohla jsem se jen na snídani a zpět do hajan. Tentokrát byli všichni členi rodiny v chajdě brácha vůli toho že trochu onemocněl, otec byl na tom podobně a mamča čekala až nebude takovej pařák. Hmm dopoledne do odpoledne jsme si skrátili kartami a já četbou. Odpoledne jsem k moři vyšla jen s mamčou. Brácha a otec zůstali v chajdě. Na pláži jako vždy pálil písek do chodidel a vzduch byl teplý. Mamča mě opustila stím že jde na pivo. Ještě předtím jsme aspoň si našli volný slunečník a hodili si věci na křesla. V moři bylo fajn málem jsem doplavala až k červené vlajce ale pak jsem se já pako zlekla takové ploutve která trčela z vody co mě napadlo bylo asi toto: žralok a tak jsem se otočila a rychle plavala na břeh ale v polovině cesty skoro u souši jsem zahlídla mamču jak jde do vody a já se otočila za sebe a to šedobíle byla plachta od malé loďky prostě pako. Mamče jsem pověděla co se mi stalo chlamala se a já taky. Rozhodli jsme se doplavat k červené vlajce společně. Když jsme tam byli mamka se zachytila a ta vlajka se začala trochu houpat a já se zachytila za mamču docela dlouho jsme spočívali a vlajka se houpala. Za ne dlouho jsem uviděla Itala na loďce jak k nám jede. Mamka se zděsila a já taky a zdrhaly jsme mu mamka pronesla něco jako "Řekni mu že nás nemá zachraňovat, já chci být ve vodě, oni snad nemají nic na práci" vybuchla jsem smíchy a málem se utopila...Večer u sousedek nám po stěně běhá Gekon je roztomilej...

Tak pátý zápis je za náma xD pokračování příště^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky