Úterý 28.6. 2011 - Sluníčko si hraje na schovku a chaluhy kousají xDD

Ahoja lidi^^ dvanáctej zápis je na světě xD varování přednastavenej článek přeju pěkné počteníčko^^
Píšu další řádky tohoto speciálního prázdninového deníku a přemýšlím jestli má cenu ho psát. Samozřejmě ho hodím na blog ale přečte si někdo nějaké zápisy z dovolené od nějaké dospívajicí holky možná? Ženské z dovči mi pučují knížky ze života od autorky Simony Monyové čte se mi to dobře. Dneska jsem byla u moře když jsem šla k moři svítilo slunce když jsem tam došla zalezlo za velkej mrak. Sice jsem se šla opláchnout ale moře bylo nějak protivné blbě se mi plavalo. Nakonec mě ještě žahla chaluha přes ruku. Vzdala jsem to a vyškrábala se na kopec k chajdě. Slunko najednou vysvitlo a opět začalo hřát. Vysrala jsem se na to dala si sprchu a zalezla do hajan a čekala na véču. Už mám po ni seru na to nevím co psát zítra mě čeká výlet na lodičce k přímořským jeskyním nejspíš. A venku řve Ital na svá dítka...Dobrou noc jdu si ještě číst...

Jup dvanáctej zápis je za náma xD pokračování příště^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky