15.8. - 17.8. 2011 - Zápisky xD


Ahoja lidi x) takže tu je krátký zápisky ze dnů kdy jsem nenapsala xD z důvodu že jsem málem natáhla bačkory xDD

Pondělí 15.8. 2011 - Tento den jsme podnikli krátkou procházku páč jsme byli tuzí z té minulé xD tento den byla pohoda pak bazén a relax. ZzzzzzzzzZ....

Úterý 16.8. 2011 - No dnešní den byl docela v pohodě byli jsme v Ledové jeskyni a bylo to tam pěkné hlavně ty zamrzlé jakoby vodopády x) pak tam byl strom života i útvar Batmen xDD ale k večeru to bylo v háji -.-" ze snídaně mi nesedla jedna pitomá houba a zvracela jsem a lítala na hajzl do dvou rána T.T nakonec mě odvezli do nemocnice kde mě dali do pořádku měla jsem několik infuzí brali mi krev na testy atd...

Středa 17.8. 2011 - Ráno v 5h. mě dovezli zpátky do Hotelu Chopok kde jsem pak zalezla do hajan a chrápala až do 9h. bábča, brácha, bratránek a sestřénka šli na výšlap a já sama zůstala v hotelu zrovna sedím v křesle a uvažuju kdy se vrátí a co budu kutit xDD hlavně je docela debilní že na také problémy mám štěstí vždycki já ale jsem ráda že už jsem docela v pohodě hmm tak se loučím stejnak tento den prožiju v hotelu tak se jdu mrknout na nějaký díl Fairy Tail x3 tak snad zítra bude další zápis sayonara xD

vaše Konan-chan xD

Komentáře

Oblíbené příspěvky