Neděle 14.8. 2011 - Zabijácký kopec xDDD


Ahoja lidi x) tak píšu vám další zápis z dovolené nu co říct mám pocit že mi odpadly nohy a jsem docela utahaná no napíšu to ztručně xD ráno jsme vztávali jak zombíci no někteří třeba já xD dolezly jsme na snídani a vybírali si na co jsme měli chuť xD po snídani jsme se vydali na unavující výpravu na Pěknou vyhlídku sice byla pěkná ale než jsme tam dolezli pěkně jsem se zapotila xD potom mě tam okusovaly motýlci byli tak rozkošní a nakonec jsme zadkama při sedu klouzali po trávě xDD potom jsme se vraceli stejnou cestou do hotelu. Na pokoji jsme se převlekli na večeři a dnešní večeře byla dobrá a byli jsme všichni spokojení x) po véči jsem se vydaly relaxovat do bazénu, výřivki a sauny bylo to úžasné po takovém výletu xD a teď se umytá a v pyžamu válím na posteli a půjdu asi chrápat tedy ještě napíšu e-mail rodičům xD tak mějte se pěkně sayonara x)

vaše Konan-chan x)

Komentáře

Oblíbené příspěvky