Sobota 13,8. 2011 - Diskriminace s večeří xDD


Ahoja lidi x) nu tak se nám povedlo připojit na net a tak vám tu píšu svůj první dojem z Demanovské doliny z hotelu Chopok čtyř hvězdičkového hotelu xD máme luxusní pokoj a co se dá říct o bazénu je skvělý je tam výřivka i sauna využila jsem všechny tyhle luxusy a je mi skvěle xD. Jeli jsme z ČR do Demanovské doliny 3h. takže to bylo dobré když jsme dojeli trochu pršelo a měla jsem menší problémy s bolestí hlavy i zubů a pak i žaludku xDDD ale teď už jsem v pohodě na tohle mám věčinou štěstí já chjo -.- xD hmm řeknu vám takovou večeři jsem dlouho nezažila porce byli malé ale dobré ale na zasycení to chtělo trochu víc ale co se dá dělat zacpala jsem se pak dezertem xD málem mě sejmul číšník ale dopadlo to dobře xDDD dokonce se usmál xDD. Teď začalo docela silně lít no snad zítra nebude moc pršet xD vím krátkej zápis ale nevím co ještě napsat vlastně musím napsat e-mail milým rodičům jak žijem xD tak se mějte pěkně zítra možná bude další zápis xDD

vaše Konan-chan xDD

Komentáře

Oblíbené příspěvky