2.10. 2011 - Uzavírám Blog...

Salute všichni náštěvnící mého blogu^^ tohle je poslední článek tohoto blogu nejspíš už jsem se tak rozhodla a nebudu to měnit tak mě pls nepřekecávejte v komentech xD ale klidně napiště nebráním vám x) blog se dožil skoro tří let 5.10. by měl narozky to je za tři dny xD hmm co říct tento blog mi vážně přirostl k srdci a byl to můj druhý domov ale "Všechno jednou končí a něco nového začíná" a já už se nemohla koukat jak na ten blog seru ale popravdě já už ani neměla nápady co tu dávat a taky je tu docela binec ale neuzavírám tento blog proto že je tu nepořádek atd. ale za tu dobu jsem se změnila Já už nejsem Konan-chan sice tuhle ženu z Naruta budu mít vždycki ráda díky ni jsem si moc oblíbila modrou barvu moc se mi líbili její vlasy a dokonce zkusila modré proužky ale to bylo před dvěma roky xDD za tu dobu jsem si vytvořila své jméno Janiel tohle ke mě pasuje to jsem já :3 a taky jsem se našla ale té modrovlásce jsem se nikdy nepodobala...Tady Konan-chan končí tento blog byl i můj deník a mám tu dost vzpomínek takže mazat ho nebudu x) Třeba se jednou vrátím tu nebo budu jinde ale to není jisté...SB a jiní co tu chodili chci vám všem poděkovat za trpělivost semnou a taky za komenty které mě vždycki potěšili^^ na vaše blogy pořád ráda chodím ale nepíšu komenty vím jsem lenoch xDDD a za to se moc omlouvám ale ozvu se vám za čas x)
Pokud vytvořím nový blog což je jako možné u mě xD tak vám tu dám adresu^^
Sayonara...

Tady vám dám kontakty na mě kdyby někdo chtěl napsat xD

ICQ: 424 804 500
E-mail: Jackperou@seznam.cz




Vaše Konan-chan^^


Aktualizace 17.2. 2012 ~ Dne 15.2. 2012 jsem si udělala novej domov^^ kdo by měl zájem opět si číst moje články a pozorovat jak dlouho mi to vydrží xDD tak je to ~ Tady ~ blog je teď v rozvinu takže úplně na začátku a začínám od znova není toho tam moc ale už jsem se začala zajmat o dvě témata x) a budu ráda když tam budete chodit páč mi pořád chodí informace že na tento blog zavítá plus mínus 40 lidí^^ což mě vážně těší x) a děkuju^^ mám tam i novou přezdívku Janiel xD takže se mějte pěkně^^ budu se na vaše náštěvy těšit a komentáře taky xDD


Komentáře

Oblíbené příspěvky