10.3. 2012 - Vracím se x)



Ahoja lidi^^, tak jo dám se rovnou na věc, jak nadpis říká vracím se x) doufám že to potěší moje věrné návštěvníky^^ moc si cením toho že i když jsem tu pět měsíců nebyla tak to tu navštěvovala hrstka lidí x)) takže moc děkuju že to tu pořád navštěvujete x) xD nejspíš Vám dlužím vysvětlení pěkně od začátků...

Těch pět měsiců se za můj život nic moc neudálo prošla jsem menším peklem a docela mi to šlo ve škole prostě nějak moc velké potíže nebyly ale poznala jsem že můj kolektiv ve třídě což jsou samé holky jsou svině a retardované takže pochybuju že mají budoucnost xDD no o tom někdy jindy ale pijou mi vážně krev xD ale jsou tam i inteligentní osoby naštěstí xDD jak víte v mém posledním článku nastala i aktualizace že jsem si založila nový blog a chvíli mi fakt dělal radost prostě jsem si říkala že je skvělý začít pěkně od začátku...ale nastala změna něco ve mě hlodalo bylo to svědomí a taky moje svědomí mi připomínalo že jsem něco zanechala bez svoji starosti tenhle blog je jak moje dítě sama jsem ho stvořila a dávala mu svoji stránku to jaká jsem psala si tu svůj deník moje strasti i radosti prostě jsem tu občas nadávala na svoji rodinku, zarachy, bráchu ale taky jsem tu psala svoje radosti. Učila se na něm poznávala lidi a radovala se z komentů...Prostě dlouho jsem přemýšlela jestli bylo správné založit si novej a došla jsem k tomu že k němu nemám takovej vztah jak k tomuhle je to můj svět který jsem si tvořila několik let a jen tak ho opustit nejde...nějaké ty pauzy se dají pochopit člověk musí někdy nabrat nápady a tvořit dál a proto jsem se rozhodla vrátit moje hlava už je vyčištěná možná trošku zmoudřela ne to fakt nevím ale doufám že ano takže my prosím odpuste ten minulej článek a zapomeňtě na něho xD x)

Začnu rekonstrukcí blogu prostě ho dám do pořádku taky jsem se rozhodla že nějaké články a rubriky vymažu a dám tu nové x) no takže tu pojede čistka...Co se týče spřátelených blogů všem se ozvu a budu doufat že se na mě nezlobí a nekillnou mě xDDD popravdě cítím se tu i bezpečněji moji spolužáci mě tu nenajdou a s přezdívkou Janiel se asi budete setkávat xDDD

Dnešní den my vážně otevřel očí tento den je jeden z mých nejlepší vyřešila jsem dilema, byla venku se svoji kamarádkou a užila si kopec srandy ještě teď mám v sobě tak veselou náladu x)) ale může za to i mamka otevřela my oči a dokopla mě k návratu k tomuhle blogu^^ xDDD takže tohle je prozatím všechno s reknostrukcí začnu zítra x) takže mějte se pěkně^^

Tohle poslouchám už nějakou dobu a připomínám si FFXIII x)



vaše Konan-chan^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky